«Дизайн — це не те, як предмет виглядає, а те, як він працює»
Стів Джобс
Туристичну компанію «Добре поїхали» я добре знала і багато з ними подорожувала. То ж коли їм знадобився логотип, я запропонувала і свої ідеї. Але ці малюнки не підійшли. Тепер я навіть знаю чому, бо вони не розкривали сутність та унікальність клубу.
Унікальність цієї компанії, яка виділяє її серед різноманіття туристичних фірм, — це цікаві маловідомі екологічні місця та маршрути, біосферні заповідники та національні парки), люди, справжні знавці своєї справи та екологічна їжа, характерна для кожного регіону, і все це тільки на теренах України.
Через деякий час у мене з'явилися нові варіанти.
Зупинилася на останньому, трохи доопрацювавши його.
Обираючи кольори для логотипу, я зупинилася на зеленому — основний та двох допоміжних — синьому та жовтому.
Зелений — це свіжість, прохолода, природа, екологія.
Синій — авторитет, відповідальність, спокій, вода, небо.
Жовтий — колір щастя, радість, задоволення.
Чому саме ці кольори?
Та тому, що зелений асоціюється з природою та здоровою екологією, він говорить, що туризм зелений, і що кожного, хто поїде чекає лісова прохолода, вранішня роса та спів пташок.
Синій колір дає впевненість в тому, що все добре продумано і організовано, і ти застрахований від неприємних сюрпризів у дорозі. А ще це безхмарне небо та чисті річки та озера.
Жовтий - гарантія гарного настрою. А ще синьо–жовтий — це символіка нашої держави, і цим я хочу підкреслити, що компанія організовує тури лише територією України.
Один із елементів логтипу це дорога, по якій мчить усміхнений автобус з туристами, повертаючись з чергової подорожі.
Посмішка — це задоволення від поїздки.
Синьо–жовтий колір дороги — це подорожі Україною. Вдалині вікові праліси, що уособлюють недоторкану природу.
Нахилені літери текстового блоку — це рух вперед.