«Дизайн — це не те, як предмет виглядає, а те, як він працює»

Стів Джобс

Логотип для КАЕТ «Добре поїхали»

Туристичну компанію «Добре поїхали» я добре знала і багато з ними подорожувала. То ж коли їм знадобився логотип, я запропонувала і свої ідеї. Але ці малюнки не підійшли. Тепер я навіть знаю чому, бо вони не розкривали сутність та унікальність клубу.

Унікальність цієї компанії, яка виділяє її серед різноманіття туристичних фірм, — це цікаві маловідомі екологічні місця та маршрути, біосферні заповідники та національні парки), люди, справжні знавці своєї справи та екологічна їжа, характерна для кожного регіону, і все це тільки на теренах України.


Через деякий час у мене з'явилися нові варіанти.


Зупинилася на останньому, трохи доопрацювавши його.

Обираючи кольори для логотипу, я зупинилася на зеленому — основний та двох допоміжних — синьому та жовтому.

Зелений — це свіжість, прохолода, природа, екологія.

Синій — авторитет, відповідальність, спокій, вода, небо.

Жовтий — колір щастя, радість, задоволення.

Чому саме ці кольори?

Та тому, що зелений асоціюється з природою та здоровою екологією, він говорить, що туризм зелений, і що кожного, хто поїде чекає лісова прохолода, вранішня роса та спів пташок.

Синій колір дає впевненість в тому, що все добре продумано і організовано, і ти застрахований від неприємних сюрпризів у дорозі. А ще це безхмарне небо та чисті річки та озера.

Жовтий - гарантія гарного настрою. А ще синьо–жовтий — це символіка нашої держави, і цим я хочу підкреслити, що компанія організовує тури лише територією України.


Один із елементів логтипу це дорога, по якій мчить усміхнений автобус з туристами, повертаючись з чергової подорожі.

Посмішка — це задоволення від поїздки.

Синьо–жовтий колір дороги — це подорожі Україною. Вдалині вікові праліси, що уособлюють недоторкану природу.

Нахилені літери текстового блоку — це рух вперед.

Ольга. Київ

oly_t@ukr.net

068 700 59 62

063 632 62 60